Formular de retur | GlobalBrands.ro
ATENTIE! Dupa trimiterea Formularului de retur vei primi raspuns prin email in aproximativ 3 zile lucratoare. Toate mesajele sunt citite si tratate individual. In cazul in care NU primesti raspuns in 3 zile lucratoare te rugam sa retrimiti mesajul pe email la: contact@globalbrands.ro . Te rugam sa verifici si in Spam. Multumim pentru intelegere!

ATENTIE! Daca nu detii documentele originale ale vanzarii sau copii ale acestora (chitanta data de curier in momentul achitarii comenzii sau factura fiscala emisa de companie sau numarul AWB-ului lipit pe colet) care sa ateste ca ai achizitionat produsul de la firma noastra si ca l-ai platit integral, NU se poate accepta returul. Mentionam ca in conformitate cu noua legislatie GDPR in vigoare NU stocam date cu caracter personal de tip nume, telefon, email etc. Te putem identifica ca si client al companiei noastre doar dupa numarul de chitanta/factura/numar AWB.

Garantam returnarea contravalorii comenzii oricare ar fi motivul pentru care doresti renuntarea la cumparare. Termenul legal de plata a retururilor este de 14 zile de la primirea acestora. De obicei platim in maxim 3 zile lucratoare de la primirea returului, daca toate informatiile sunt trimise corect prin formularul de retur si produsul returnat nu ridica probleme (este curat, are toate accesoriile si cadourile incluse, este corect ambalat etc). Pentru a evita orice posibile dispute, deschiderea coletelor si verificarea produselor returnate este filmata.

NU oferim seriviciul de INLOCUIREA produsului. Produsul pe care Clientul nu doreste sa il pastreze va fi returnat conform procedurii standard si Clientului i se va inapoia valoarea produsului returnat.

Pentru un retur USOR si RAPID te rugam sa citesti cu atentie informatiile de mai jos mai inainte de a trimite Formularul de retur. Le poti citi si mai tarziu dand CLICK aici.


Pentru a returna un produs sau mai multe, te rugam sa completezi FORUMULARUL DE RETUR urmator:

ATENTIE! NU se accepta formulare completate partial. Toate rubricile sunt obligatorii.




Pentru un retur USOR si RAPID te rugam sa citesti cu atentie informatiile si sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Returul se accepta in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii. Achitarea transportului pentru produsul retur precum si chemarea unei firme de curierat pentru preluarea returului se face de catre client, conform legislatiei in vigoare. NU preluam colete trimise la Posta.
  • 2. Asigura-te ca ai toate datele pentru completarea Formularului de retur: numar factura/chitanta/awb, cod IBAN al contului bancar (poate fi al tau sau al unui apropiat) adresa de email, numar telefon etc.
  • 3. Completeaza si trimite Formularul de retur de mai jos. In termen de 3 zile lucratoare vei primi prin email toate detaliile necesare. Te rugam sa verifici si in casuta de spam.
  • 4. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsul retur prin intermediul oricarei firme de CURIERAT doresti, fara ramburs, la adresa indicata in raspuns.
  • 5. Noteaza pe AWB, in sectiunea Mesaj/Observatii, numarul cererii de retur (de forma RETUR XXXX) iar apoi trimite-ne numarul de AWB si numele firmei de curierat cu care ai trimis coletul pe email la: contact@globalbrands.ro .
  • 6. Coletele cu produse retur despre care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere prin care destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) NU vor fi receptionate.
  • 7. Produsele se vor trimite retur insotite de CHITANTA de achitare de la curier sau de FACTURA de cumparare (in original sau copie).
  • 8. Produsele se vor trimite retur impreuna cu toate accesoriile, inclusiv cadourile ce le-au insotit, conform promotiei de care ai beneficiat, intr-o singura trimitere. In cazul in care produsele trimise retur sunt incomplete (lipsesc accesorii, parti ale produselor sau cadouri) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul. In cazul in care returul este trimis in mai multe etape, returul va fi declarat incheiat in momentul care care produsele vor fi complete.
  • 9. Produsul returnat trebuie sa fie in ambalajul original si impachetat intr-o punga sau folie de plastic. In cazul in care deteriorezi cutia prin lipirea directa a awb-ului pe ambalajul original al produsului, se va percepe o taxa de 15 lei ce se va scadea din suma de rambursat.
  • 10. Banii corespunzatori contravalorii produselor returnate vor fi virati intr-un cont bancar pe care te rugam sa il mentionezi, impreuna cu numele bancii si numele detinatorului contului. Daca nu ai cont, putem plati in contul unui apropiat. Platile se fac exclusiv prin TRANSFER BANCAR.
  • 11. Produsul returnat trebuie sa fie CURAT. In cazul in care produsul returnat are urme vizibile de murdarie sau este deteriorat prin folosire abuziva, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine pana la 30% din valoarea de vanzare a produsului pentru readucerea acestuia la conformitate, in vederea repunerii lui in vanzare, in conformitate cu prevederile legale. In cazul in care produsul trimis retur este vizibil murdar, se poate percepe o taxa de 15 lei pentru readucerea lui la starea initiala, ce se va scadea din suma de rambursat. In cazul in care Clientul nu este de acord cu aceasta taxa, produsul returnat se va trimite catre Client pentru a-l curata si a retrimite produsul curat, in conformitate cu legislatia in vigoare.
  • 12. Cheltuielile de returnare (transportul) sunt suportate de catre consumator. Iti recomandam pastrarea chitantei primita de la curier pentru transportul returului. Pentru produsele declarate/anuntate de Client ca fiind DEFECTE/SPARTE, te rugam sa pastrezi chitanta/factura cu care ai platit transportul retur si sa ne-o trimiti scanata pe email la contact@globalbrands.ro imediat dupa ce ai trimis returul sau in termen de 3 zile calendaristice de la trimiterea acestuia. In masura in care, la intoarcerea in firma, dupa verificare, produsul va fi declarat defect/spart/neconform etc. Clientului i se va deconta si transportul retur. Decontul transportului retur se poate face doar in baza unui document fiscal - factura sau chitanta de la curier. In cazul in care produsul trimis retur este confirmat ca fiind defect/neconform se deconteaza un singur transport retur. Nu trimiteti separat parti din aceeasi comanda. Mentionam ca se face o singura plata, atat pentru produsul returnat, cat si pentru decontul de transport retur. In cazul in care Clientul trimite decontul de transport cu intarziere si plata produsului a fost deja efectuata, Clientul va plati comisionul bancar pt cea de-a doua plata (in valoare de 5 lei).
In cazul in care intampini probleme in trimiterea Formularului de retur, te rugam sa trimiti toate datele solicitate in Formularul de retur pe adresa de email: contact@globalbrands.ro .

Pentru orice alte detalii va rugam sa trimiteti un mesaj pe adresa contact@globalbrands.ro .
Dupa trimiterea mesajului veti primi raspuns prin email in aproximativ 3 zile lucratoare.
Toate mesajele sunt citite si tratate individual. Multumim pentru interes!

Comanda, plata, retur
Comanda si plata
Garantie si retur
Formular de retur
Termeni si Conditii
Utilizarea Site-ului
Regulamentul Promotiilor
Termeni si conditii
Asistenta CLIENTI
Contacteaza-ne
Politica de Confidentialitate
ANPC
* Pozele si informatiile prezentate au caracter informativ si nu creeaza obligatii contractuale.
GlobalBrands.ro nu poate garanta si nu isi poate asuma raspunderea ca informatiile prezentate pe site sunt corecte, complete sau actualizate, iar serviciile oferite prin acest site sunt accesibile, neintrerupte si fara erori.
Preturile, ofertele, specificatiile si imaginile pot fi schimbate fara o notificare prealabila.
Informatiile/datele tehnice care pot suferi modificari de la momentul primirii comenzii online pana la trimiterea ei, sunt comunicate clientilor in momentul confirmarii comenzii.
Preturile sunt pe bucata si includ TVA.

Copyright © 2023 GlobalBrands.ro Toate drepturile rezervate.